• image
  • image
  • image

Výzkum ukázal, že až 80% problémů s naftovým motorem vychází z kontaminace paliva nebo nekvalitního paliva. Analyzátor dává možnost zjistit identifikaci poruchy způsobené tankováním. 

 

Bionafta: Náklady na důsledky

Jak se diesel technologie vstřikování vyvíjí, tak se požaduje vysoká kvalita pohonných hmot, a to platí zejména v případě common-rail vstřikování. Výzkum ukázal, že bionafta, nad přijatelnou normu EN590 - motorova nafta standard zahrnuje směs až 7% bionafty! Co může způsobit palivo :

                           

Snímek nahoře ukazuje rostoucí nečistoty spojené s vyšší úrovní biopaliv, jako jsou řepkový metylester (RME) a sójový metylester (SME)

Nabízíme časově i cenově rychlé zjištění procenta bionafty a zjištění nečistot v palivu, a to s vybavením přímo od výrobce vstřikování Delphi a Hartridge.

 

Fqm20                                                                                 Ydt 553

         Měření nečistot                                                                                                       Měření biosložky 

Moderní vstřikovací systémy jsou určeny pro vysoce kvalitní motorovou naftu, která musí splňovat doporučenou normu paliva. Nafta s vyšším obsahem biopaliva je příliš "hustá" pro většinu systémů, protože obsahuje více viskózně hustých olejů. Navíc, bionafta má mnohem více rozpouštědla než čistá motorová nafta, což znamená, že obsahuje více nečistot v pohybu systému vstřikování. Bionafta je více náchylná k mikrobiální degradaci, než motorové nafty, což je více nestabilní a může způsobit problémy s takto citlivou technologií vstřikování !!

 

 
 
 
 

 © 2012 - Diesel Service Karel Sobek, www.bosch-sobek.cz - Všechna práva vyhrazena